A házassági évfordulóra a gyűrűn kívül egy hosszú hétvégével is megleptük magunkat. Nem akartunk messzire menni mert a tervek szerint a hotel területét sem akartuk elhagyni. 4 nap semmittevés kettesben :)

Így is lett, ez a szálloda tökéletesen megfelet a célra, egyszerűen szuper volt!  :)

www.barcelo.com/BarceloHotels/en-GB/Hotels/Spain/Alicante/AsiaGardens/Photos.htm

Mi most csak ketten voltunk, de tökéletes hely gyerekkel is, aki esetleg tervezget, csak ajánlani tudom! Benidormban amúgy az égvilágon semmi nincs, mármint amit "látnivalóként" szoktunk emlegetni. A tengerpartja gyönyörű fehér homokos, tiszta, és ez a szálloda is szuper volt.

Aki programot akar, mi tavaly voltunk a Terra Natura-ban

(lásd : bodnarcsalad.blog.hu/2009/09/14/terra_natura_benidorm_1 )

és a Terra Miticaban is

( bodnarcsalad.blog.hu/2009/09/20/terra_mitica_benidorm ),

ha az augusztusi beosztásunk majd engedi azért még tervezünk ide visszamenni a csajokkal (bár ez kétséges, az augusztus a túristák és a szabadságolási időszak egybeesése miatt előre láthatólag borzalmas lesz, 5x annyi beteg és feleannyi orvos). Ezeken kívül van itt még vízi vidámpark meg állatkert is, de azt még nem láttuk, szóval azokról beszámoló majd jövőre :)

És akkor a mi képeink mostanról:

 

Gyönyörű és óriási kertje volt, tavakkal (benne tavirózsák, aranyhalak :) ), kis szökőkutakkal, rengeteg virág, pálma, és a gyep: olyan puha mintha perzsaszőnyegen jártam volna!

 

 

 

 

 

 

 

Nagyokat lehetett sétálni, van külön gyerekjátszó rész hajó alakú mászókával, kosárpalánkkal, hintával, meg egy terem ahol minden este más program volt a gyerkőcöknek.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ez volt a sós vizű medence, kicsit elkülönült a többitől, diszkréten megbújt a növényzet mögött. A zöld csempe kifejezetten tetszett! Mindenhol kék medencéket csinálnak, pedig ez szuperül néz ki szerintem zöldben, úgyhogy elgondolkodtunk, hogy ilyen lesz majd a mienk.

 

 

  

Volt egy kisebb, hidegebb vizű medence is, figyeljétek a pálmát, milyen érdekesen oldották meg, "belenő" a medence falába :)

A fotó nem adja vissza a szépségét, de a szürke csempe is tetszett, esélyes :)

 

 

 

 

És még pár kép a többiről.  Itt a medencék széle összeért, csak szinteltolás volt köztük, de ahogy úsztunk úgy nézett ki mintha nem lenne vége :)

 

 

Kivilágítva éjszaka viszont határozottan a kék csempés a nyerő. Szerintetek?

(Ráérünk tavaszig agyalni, idén már nem csináltatjuk meg úgysem.)

 

Volt olyan, hogy a  nagy medencén belül volt egy jacuzzi :)

 

Egyik nap ki lehetett próbálni a búvárkodást, persze csak a medencében, de ha lehet miért ne alapon mindenben benne vagyok, hát kipróbáltam. Egyszer már búvárkodtam mikor Egyiptomban voltam, az azért más, tengerben, halak között... És tök jó, most egyből sikerült levegőt venni, anno elsőre azt hittem tuti megfulladok :))

Idénre már nem fér bele sem az időbe sem az anyagiakba, de jövőre tuti megtanulok legalább alap szinten, szerintem rettentő jó dolog!

 

Kipróbáltam a thai massage-t is mert szörnyen hátfájós vagyok, de nagy csalódás  volt. Állítólag ez aztán kemény, fájdalmas, stb., gondoltam pont ez kell nekem. Hát... az ízületeket átmozgatja, de az nekem nem poén, magamtól is a  fülem mellé rakom a lábam, az izmokat viszont egyáltalán nem gyúrta meg, inkább csak simogatás. :( De ezt leszámítva azért kellemes volt.

 

Ja, és a végén a recepciós hölgy magyarul kérdezte meg, hogy jól éreztük-e magunkat. :) Szerintem ha egyszer összeszámolnák, lassan több magyar él külföldön mint az országhatáron belül :))

 

Szerző: bodnarcsalad  2010.07.26. 19:41 Szólj hozzá!

Címkék: spanyolország kirándulás benidorm

A bejegyzés trackback címe:

https://bodnarcsalad.blog.hu/api/trackback/id/tr62178128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása