Petra névnapjára ígértem egy Barbie-s tortát (mivel Csenge kapott természetesen ő sem akart kimaradni)  és konkrétan menyasszonyt rendelt. Azt hiszem egy fokkal már jobban sikerült mint az előző. Persze messze áll még akár csak a jó minősítéstől is, de a lányaim szerencsére (még) nem túl kritikusak. A tészta sima piskóta, amiből 3 kerek formával sütöttem. A közepüket pogácsaszaggatóval kiszaggattam és így került bele a baba. Mivel pár nappal előtte a német boltban sikerült marcipánra szert tenni így úgy gondoltam hogy a krém és a bevonat is ebből lesz. Tudom, sokak most felszisszennek hogy ez így milyen tömény, de nem, felőlünk az egész torta lehetne marcipánból, annyira imádjuk :) A krémet kútfőből csináltam egy régi szép emlék után. Otthon a Mandula cukrászdában volt régen egy süti ami valamilyen meggyes-marcipános krémmel volt töltve. Már évek óta nem csinálják, mert azt mondták, hogy drága és nem éri meg. Szóval a marcipán tömböket összeturmixoltam meggybefőttel (elég mixer-gyilkos dolog), ezt kentem a lapok közé és kívülre, hogy ragadjon a marcipán bevonat. Itt sajnos nem tudom, hol lehet ételszínezéket kapni, így viszont a natúr marcipán inkább koszos fehér színű volt, semmiképp nem illett a menyasszonyi ruhához. Volt még itthon egy kis marshmallow cukor, abból csináltam még egy réteg bevonatot (és a korábbi recept alapján pillanatok alatt megvolt) , ebből lett aztán a ruha. Díszítésre nem maradt idő mert hazaértek a lányok a suliból. Mind egy szálig elfogyott :-)

Szerző: bodnarcsalad  2011.10.12. 19:40 2 komment

Címkék: csak úgy csajok gastro

A bejegyzés trackback címe:

https://bodnarcsalad.blog.hu/api/trackback/id/tr783298214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

simesz 2011.10.13. 06:11:33

Nagyon szép lett! Én nem tudnám összehozni, pedig a mi Annánk is ilyesmiben gondolkodik (esetleg még valami szivárványos egyszarvú vagy póni szóbajöhet)

bodnarcsalad 2011.10.15. 00:23:13

@simesz:
Dehogynem, nem olyan ördöngősség mint ahogy tűnik. Persze nem egy cukrászdai képzőművészeti alkotás, de nem is ez a lényeg, nem kiállításra megy (és még csak nem is gasztroblogot írok, így kritizálni sem ér :-) ) Esetleg csinálok egyet Annának és küldöm fénypostával. Kapcs-ford :-)
Pónin még nem gondolkodtam, bár a szivárványban az ételfesték lenne a gondom, itt fogalmam sincs hol lehetne venni. Pedig tuti itt is lehet kapni, csak fel kellene hajtani a helyet...
A következő project egy hercegnő-kastély a születésnapra. Ahhoz képest, hogy minden alkalommal megfogadom, hogy vágják le a kezem vagy üssenek agyon ha én még egyszer ilyenbe kezdek :-)
süti beállítások módosítása