Az egyik kolléganőm nemrég meghívott a szülinapi bulijára, épp 33 éves. Erre a másik is mondja, hogy neki is most van a szülinapja és pont 33! Erre már én is benyögtem, hogy aha, nekem is, és épp most vagyok 33, mire csak röhögtek. :) Erre megmutattam a személyimet. :) Kiderült, hogy mindhármunknak egyszerre van a szülinapja, olyannyira, hogy Sarával, az argentín lánnyal szinte percre pontosan egyszerre születtünk (5 óra eltolódás van a két ország között és ő reggel 9-kor én meg délután 2 körül születtem). Ennek örömére tripla születésnapot tartottunk. :)

A tortát én csináltam:

Újra próbálkoztam a  fondant borítással, kicsit jobban utánanéztem és most eleve dupla adag porcukorral indítottam. Jelentem tökéletes volt, pillanatok alatt kész lett és nem (nagyon) ragadt, öröm volt vele dolgozni. Szóval erre már rá lehet fogni, hogy "első fondant tortám", bár a díszítésre nem nagyon volt időm, így azért még van mit tökéletesítenem. 

 

 

A három grácia : balról Carmen, jobbról Sara, engem meg még remélem  megismertek :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A torta egyébként fincsi lett, sima piskóta amit mascarpones meggyes krémel töltöttem meg. Az utolsó morzsáig elfogyott :)

A húgom azt üzente, hogy tegyek aktívan a globális felmelegedés ellen és gyorsan fújjam el a gyertyákat...

Feliz Cumpleaños!

Szerző: bodnarcsalad  2011.04.06. 14:29 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bodnarcsalad.blog.hu/api/trackback/id/tr852804600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása