Feliz año nuevo!, hogy kicsit spanyolos legyek (a kórházból kapott üdvözlőlapon még valenciaiul is rajta volt, csak épp nem találom...)

Kicsit elcsúsztam a blogolással, na de az évnek ez a szakasza orvoséknál ritkán nyugis, pláne ha új helyen kezd az ember (mint én újabban minden évben...), megnyeri az összes car ügyeletet. Így volt ez a szilveszterrel is. Tavaly a Kenézyben ért az éjfél, idén meg a HVB-ban. Egyszer megérhetném itthon is... :)

A képen középen a spanyol radiológus kolléga látható, kétoldalt pedig az SBO magyar képviselete: jobbra Misi, a traumás, balra pedig szerénységem. :)

 

 

 

 

 

Ezen a képen is látszik, hogy nem volt rossz a hangulat :)

(balra Salek, jobbra Hector, akiről már meséltem)

 

 Éjfélkor 12 szem szőlőt kell enni, ez hoz szerencsét az új évben. (A fiúk szerint még piros tangabugyit is kell viselni, bár nem vagyok egészen biztos benne, hogy ez ősi spanyol hagyomány...:)) ) Mindenesetre a vacsoránál mindenkinek ki volt csomagolva a szőlőadagja, gyorsan be is kapkodtam mindet annak rendje és módja szerint (mikor az óra elüti a 12-t, minden másodpercben egyet), aztán majd meglátjuk mit hoz 2010 :)

A főnök pedig ismét nagyon rendes volt, pár másodperccel éjfél után csengett a telefon és ő keresett bennünket, még ilyenkor is elsőnek az osztályát hívja :)

Ja, és majd' elfelejtettem: most a sok "minden másnap ügyelek" miatt nem volt kedvem sütögetni így csak egy kis sajtos rudat meg kókuszgolyót csináltam (ez utóbbit a csajok közreműködésével, így nem is igazán enyém az érdem), a kókuszgolyó tuti befutó volt. (A recept egészen egyedi: háztartási keksz itt nincs, darálva pláne nem, így vettem olyan kekszet amit kaptam és feltételeztem, hogy hasonlít az otthonira, majd mivel egyetlen daráló-áprító szerkezetem sem vitte, hát konyharuhába csavartam és húsklopfolóval összetörtem :)) ) Meggyet sem lehet kapni (nem csak most, soha), a cseresznye meggyesítése pedig nem vált be, hiába próbálkoztam rummal megbolondítani, így ez kimaradt belőle. A végén csak kinézetre hasonlított az otthoni kókuszgolyómra, de nagy előny külföldieknek sütni-főzni: fogalmuk sincs milyennek kellene lennie így csak sikered lehet bármivel :)

Szerző: bodnarcsalad  2010.01.08. 20:06 Szólj hozzá!

Címkék: kórház fiesta

A bejegyzés trackback címe:

https://bodnarcsalad.blog.hu/api/trackback/id/tr561657551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása