Az utóbbi időben úgy működtem mint egy megkergült GPS. Kb. hetente mondtam, hogy "újratervezés", több okból, de a legerősebb az Eü.minisztérium azon döntése volt, miszerint az idei rezidensi felvételihez már C szintű nyelvvizsgát kérnek.

Most.

Azaz adtak némi késedelmes benyújtási határidőt, de ha az ember jobban utánanéz és ismeri a Cervantes intézet tempóját akkor rájön, hogy kb. lehetetlen amit kívánnak.

Persze értem én, valahogy csökkenteni kell a külföldről bevándorlók számát és ennek legjobb módja a minél magasabb szintű feltételek szabása. Nem is lenne ezzel bajom, tök normális, ha ilyesmit kérnek, csak tennék időben, hogy lenne rá legalább egy halvány reményem, hogy abszolválom a dolgot. Ez az utolsó utáni pillanatban bejelentjük dolog kicsit szarul esett. Pláne, hogy a rezidensi felvételi egyszer van egy évben, ergo most parkolópályára álltam még egy évig.

Pár napig nyalogattam a sebeimet, aztán kiszellőztettem a fejemet és most optimistán állok a dologhoz: a sürgősségin szeretek dolgozni, ráadásul a következő évtől állítólag Spanyolország is bevezeti mint elismert szakvizsgát, szóval akár sürgésznek is jelentkezhetek. Persze ha lesz a közelben akkreditált képzőhely, de ez részletkérdés.

Eddig is akartam javítani a spanyolomon, hát legfeljebb megfordítom a sorrendet. Megcsinálom nekik a C2-t, ennél magasabb szintű elvileg nincs, úgyhogy jövőre valami mást kell kitalálniuk :-) Addig meg kényszer-tv-zek szókincsbővítés címén. Úgyis lebőgtem a minőségbiztosítási kérdőíven, de erről majd később...

És mivel a tv nézést nehezen viselem,hát előszedtem a 3 éve elkezdett karácsonyi terítőmet, legalább hímzek közben és így valami hasznosat is csinálok. Ha tényleg belehúzok karácsonyig még befejezem :-)

 Addig meg:    Ánimo! :-)

 

Szerző: bodnarcsalad  2011.10.18. 23:48 Szólj hozzá!

Címkék: csak úgy

A bejegyzés trackback címe:

https://bodnarcsalad.blog.hu/api/trackback/id/tr783313311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása