Nem, nem nagyzolok, a lányaimnak ma volt az első diplomaosztójuk :-)

Szó szerint így fejezte ki magát az igazgatónő, kihangsúlyozva, hogy koruknak megfelelően ez legalább akkora érdem és legalább annyi erőfeszítést igényelt, mint majd az "igazi". Először megmosolyogtam, sőt, átfutott az agyamon, hogy hülye amerikai "jajdeügyesagyerek" duma, de aztán magamba szálltam és arra gondoltam, hogy mivel könnyebb 5 éves fejjel 2 idegen nyelven megtanulni beszélni, felfogni hogy a betűkből szavak lesznek amiknek jelentésük van, vagy a számok fogalmát megérteni és tovább összeadni mint ahogy a kézujjaink kitartanak... mint nekem megérteni hogy mi az a kontingencia táblázat vagy a CHOP protokoll.   Könnyen mondjuk arra amit mi tudunk, hogy nem nagy kunszt és könnyen elfelejtünk dicsérni. A magyar iskolarendszer sokkal inkább a hibákat, hiányosságokat keresi mintsem a megszerzett tudást értékeli. Örülök, hogy a lányok sikeresen elvégezték az óvodát és ebben a szellemben folytathatják az iskolával :-) Nagy meglepetésemre Csenge még aranyérmet is kapott, a tanárnénije szerint ez azt jelenti, hogy ő volt az az osztályban aki a legtöbbet fejlődött ebben az évben. :-) Esküszöm büszkébb vagyok mint a saját diplomaosztóimon :-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szerző: bodnarcsalad  2011.06.17. 20:54 2 komment

Címkék: iskola csajok

A bejegyzés trackback címe:

https://bodnarcsalad.blog.hu/api/trackback/id/tr982993398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ácsék 2011.06.18. 11:26:27

Gratulálok,nagyon ügyesek a lányok!

bodnarcsalad 2011.06.18. 12:43:01

@Ácsék:
Köszönjük!
Ha jól sejtem lassan ti is indultok nyaralni, jó utat kívánok!
süti beállítások módosítása