Edittel régen kitöltöttem néhány pszichológiai tesztet, érdekes volt olvasni a rólam készült jellemzést. Telibe talált :-) ezúton is köszi érte!

Most a neten találtam ezt a személyiségtesztet, lehet választani 4-20-72-88-94 kérdéses verzió között. Bevallom, a 4 kérdés kicsit hiteltelennek tűnik, így egyenesen a 94-est céloztam meg (nem olyan sok, pár perc alatt megvan, anno Edittel ötszázvalahányast is csináltunk). Mondjuk felvetődött bennem a kérdés: ahhoz hogy válaszolni tudjunk a kérdésekre ismernünk kell önmagunkat. Márpedig szerintem azért kevesen mondhatják el, hogy igazán tisztában vannak saját magukkal. Nem lehet, hogy a válaszaink inkább azt tükrözik, hogy milyennek szeretnénk látni magunkat? Nem tudom melyik a jobb... Vagy tényleg ilyen vagyok?  Te jó ég... :-)

Itt rántják le a leplet rólam. Ha valaki kíváncsi, bal oldalon a menüsorban a személyiségtesztekre kattintva kitöltheti  a magáét.

A végén még híres embereket is felsorakoztat, akik hasonló személyíségtípussal rendelkeztek. Mit mondjak, jól esik Einstein, Darwin, Galilei, stb. társaságában lenni :)

Néhány szösszenet összefoglalásként, nem olyan szárazon:

  • Alvás helyett az egész éjszakát azzal töltötted, hogy valamin gondolkodtál, és mikor másnap valakivel beszélsz róla, kiderül, hogy te vagy az egyetlen, akit ez érdekel.
  • Az iskolában megértetted a nehéz fogalmakat, de sosem sikerült úgy elmagyaráznod senki másnak, hogy ő is megértse.
  • Szívesebben táplálkoznál infúzión keresztül, mint hogy időt és energiát vesztegess az evéssel. - ha igazán elmerülök valamiben egy katéter is jól jönne...:-)
  • Büszke vagy, amikor az emberek megsértődnek a megjegyzéseiden és őrültnek, perverznek, erkölcstelennek és érzéketlennek neveznek. - én Editre szoktam hivatkozni, miszerint igazoltan antiszociális vagyok :)
  • Több mint két perce keresel valamit, amiről elfelejtetted, hogy a kezedben van. - vagy a szemüvegemet keresem ami a szememen van, de volt hogy mobilon beszéltem és megkértem az illetőt, hogy várjon egy kicsit míg megkeresem a mobilomat mert abban van a telefonszám amit kérdezett - mindeközben elkeseredetten kutattam a táskámban...
  • A tökéletességre törekvésed miatt próbáltad mindig az igazat mondani , aztán észrevetted, hogy a társasági élet nem működik ebben a formában. Bizonyos embereknek ugyanis – úgy tűnik – vannak érzelmeik és nem szeretik az igazságot. -hű, erre annyi de annyi példát tudnék felhozni...
  • Hivatalosan is elveszítetted minden reményed az emberi fajban, mikor valaki azt mondta neked, hogy a szcientológia a tudományon alapul.
  • Gyakran kikapcsolod a mobilod, hogy senki ne tudjon hívni. - lebuktam...
  • Meglepődve fedezed fel, hogy nem az egész világnak vannak az otthona véletlenszerű pontjain szeméthegyek, melyeket pedig bármely lakás szükséges dekorációjának tekintesz. - tudjátok, a rend a hülyéken való, a zseni átlát a káoszon :)
  • Hajnali 3 óra van és több az energiád, mint egész nap. - ezt nem nagyon kell kommentálni, nézzétek csak meg mikor keletkezett némelyik poszt itt a blogon
  • A többi ember jobban aggódik a társasági életed miatt, mint te magad. - elég csak megnézni hányan tették fel a "és találtatok kint barátokat?" kérdést... Amire persze a standard elvárt válasz az, hogy igen. Ami, ha barátként definiáljuk azokat, akikkel be lehet ülni egy kávézóba dumálni egyet, akikkel összejárunk vacsizni, akikkel együtt lehet menni vásárolgatni, akkor még igaz is. Viszont ha a tizenikszéves barátságaimra gondolok, akkor ezeket össze sem lehet hasonlítani. Persze ezt a 6. pontban foglaltak miatt már nem szoktam kimondani. Itt viszont életbe lép a 4. pont és mégis kimondtam...
  • Felvenni a telefont annyira vonzó számodra, mint odacsukni az ujjad az ajtóhoz.
  • Sok mindent teszel, feltéve, hogy olyan dologról van szó, amit éppen akkor nem kéne csinálni. - no komment - :-))
  • Mondták már rád, hogy túl sokat gondolkodsz. - Az itteni kollégáimtól ezért tanultam a  "paja mental" kifejezést. Lehet kutakodni a fordítóprogramokban, hogy pontosan mit jelent ;-)
  • Azt kívánod, bárcsak lenne az embereken egy "némítás" gomb.
  • Nekimész egy villanyoszlopnak. - Nem egynek - csak ebben a faluban többet is fel tudok sorolni amivel már sikerült közelebbi kapcsolatba kerülnöm. Főként gyalogosan, de nem kizárólagossággal...
  • Nehéz számodra elkezdeni és fenntartani egy "kellemes beszélgetést".
  • Reggel bemész a könyvtárba egy könyvért, és mielőtt megtalálnád, a könyvtáros megkér, hogy távozz, hogy be tudjanak zárni.

 

És végül használati utasítás hozzám : :-)

 

  • Ne ismételj nekik olyan dolgokat, melyeket megjegyezni, nem pedig  megérteni kell. Egyrészt felbosszantod vele őket, másrészt úgyis  elfelejtik. - itt leginkább az úgyis elfelejtik részre tenném a hangsúlyt. A Zuramat ezzel tudom az őrületbe kergetni :-)
  • Tévedhetetlenek, legfeljebb a kiinduló  információk lehetek hibásak, a következtetéseik minden esetben  helytállóak. - ezt megjátszottam már vizsgán, ha jól emlékszem pathológiából: azt mondta a vizsgáztató, hogy tulajdonképpen tetszik neki az elméletem, mert tök logikus - lenne...
  • Készülj fel arra, hogy mindent meg kell tudnod indokolni. A vita  alapvető számukra, de csak az a fajta, melyben a két, esetleg eltérő  véleményt össze lehet egyeztetni, hogy mindkettőn túlmutasson.  Amennyiben a vita szerintük nem vezet sehova, nem a másik fél érveit,  hanem őt magát szedik szét. Vigyázat, mindkettőben örömüket lelik! - Úgy ám!
  • Számára az elmélet fontosabb, mint annak a  megvalósítása. A megvalósítást szívesen bíznák másokra, de csak a  hozzájuk hasonlóak értik meg elméleteiket, így a kivitelezés igen  problémás...
  • Ha szeretnéd nevetni látni, nyugodtan mondd meg neki a  véleményed róla (hogy mennyire gonosz, rosszindulatú, érzéketlen, bunkó,  elvetemült, őrült, kárörvendő, stb.). :-)

 

A fentiekkel kapcsolatos bármilyen hasonlóság csak a képzelet műve... :-)

Szerző: bodnarcsalad  2011.05.29. 23:48 3 komment

Címkék: csak úgy

A bejegyzés trackback címe:

https://bodnarcsalad.blog.hu/api/trackback/id/tr502942151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zserbózombi 2011.06.08. 08:58:15

Én is INTP vagyok. :oP

Írtam választ a blogomon is, de ide is belinkelem:
www.google.com/support/forum/p/webmasters/thread?tid=0b7bf34c94219a6c&hl=hu

Zserbózombi 2011.06.08. 16:13:36

Kár, hogy nem sikerült. Itt is megírom, hátha már nem nézel vissza: Ha elküldöd az xml-t szívesen próbálkozom vele én is, hátha valahogy összehozom. Imádom a kihívásokat. :o)

bodnarcsalad 2011.06.09. 13:50:53

@altair_is:
köszönöm kedves INTP társam :-), írtam választ a blogodban :)
süti beállítások módosítása