Komoly lemaradást kell pótolnom, már vagy 3 hete nem írtam, bocs mindenkitől, de igazoltan hiányoztam :)

Kezdjük az utazással:

14-én megtömtük a kocsit (egy Peugeot Partnert béreltünk, csak hogy elférjünk, na meg visszafele el tudjuk hozni a cuccokat), aztán 15-én nekivágtunk a kb.2800 km-nek. Gyerekek kényelembe helyezve, dvd beizzítva.

(Ezúton fejezem ki örök hálámat annak aki feltalálta a kocsiban nézhető dvd-t, semmi gond nem volt a csajokkal, igaz, ötödjére már kicsit unalmas volt az új Barbies-dvd - nem nekik, nekem! :)) )

Reggel még tettünk egy gyenge próbálkozást a kompos cégnél, hogy megváltoztassuk a kocsi rendszámát (még a régi Opellel regisztráltuk), nem sok sikerrel. Hívtuk Barcelonát, Madridot, még Olaszországgal is próbálkoztunk, de mindenhol közölték, hogy nem találják a foglalásunkat, adjunk meg valami regisztrációs számot. Hiába magyaráztuk, hogy a visszaigazoláson nem szerepel az a szám amit ők akarnak. Úgy döntöttünk, hogy majd helyben próbálkozunk. Barcelonában a kikötőben Zsolti bement a jegyirodába és közölte, hogy elromlott a másik kocsi (hmmm, a cél szentesíti az eszközt...), és meg szeretné változtatni a rendszámot. Abban a szúrásban átírták a papírt minden egyéb kérdezősködés nélkül, szóval feleslegesen paráztunk a bérelt autó miatt. A kompra pár órát még várnunk kellett, aztán kiderült, hogy főleg túristabuszokra meg kamionokra van specializálódva, nem sok személyautó utazott, itt sem kérték a kocsi papírjait, úgyhogy fent voltunk.

Volt egy kabinunk, oda becuccoltunk, a csajok imádták az emeletes ágyat. Petra eddig is ilyet akart az új szobájába, Csenge most döntött úgy, hogy ő is fent akar aludni. Este körbejártuk a hajót, van rajta étterem, bár, napozóterasz, éjszaka diszkó. Éjfél helyett kis késéssel, hajnal 1 kor indultunk, az éjszakát végigaludtuk, így reggel mikor felébredtünk már majdnem a fél utat megtettünk. Kényelmes volt, a csajok is élvezték. Bár nem gyorsabb mint vezetni, de azért sokkal kényelmesebb.

Délután még napoztunk is egy kicsit. (kiélveztük a jó idő utolsó napsugarait, Ausztriától kezdve folyamatosan esett :( )

Érkezés valamivel este 8 után  Livornoba. Firenzében volt szállásunk, hamar oda is értünk, csak épp a GPS az istennek nem találta a szállodánkat. Illetve megvolt az, csak ahol vinni akart minket ott nem tudtunk behajtani. Végül fogtam egy taxist, beültem mellé és mondtam, hogy vigyen oda, a férjem meg majd követ minket kocsival. Érdekes volt, én spanyolul beszéltem a taxissal, ő olaszul hozzám, és nagyjából értettük egymást :) Volt szerencsém az olszos vezetési stílushoz: kereszteződésben duda, villogás, de hogy lassítani?? Mondta is a taxis, hogy "nagyon piánóban" :)) vezet az uram, merthogy ő még képes volt elsőbbséget is adni ha kellett. Ja és simán átment az ürge a behajtani tiloson, egyirányú utcán nem épp a megfelelő irányból... - így mi is odataláltunk volna :)

Folyt. köv. :)

Szerző: bodnarcsalad  2010.07.06. 14:56 Szólj hozzá!

Címkék: kirándulás

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.