Nagyon bizakodva mentem tegnap Alicanteba, vittem a konzuli pöcsétes papíromat hogy akkor ide nekem a spanyol jogosítványomat :), de leforráztak hogy őket még ez sem hatja meg. :( Vagy elküldi a kedves magyar ügyintéző a hivatalos úton az igazolást, vagy nem lesz jogsim a b.. életben. És hiába hisztiztem meg kértem a főnököt, annyit értem el, hogy megmutatták a számítógépen hogy tényleg elküldték és tényleg arra az e-mail címre küldték amit nekem is megadtak Magyarországon. Szóval fogalmam sincs hogy hol veszett el a rendszerben :(

Most sürgős jelzéssel újraküldték és legalább ígéretet kaptam, hogy felhívnak telefonon ha megkapják a visszaigazolást. Esküszöm régen postagalambbal vagy gyaloggaloppal könnyebben mentek a dolgok :( De ha júliusig ez nem intéződik el én esküszöm felmegyek Pestre és rájuk borítom az asztalt. Most pedig írok egy szívhez szóló e-mailt a kedves ügyintéző asszonynak...

 

Szerző: bodnarcsalad  2011.05.11. 14:00 5 komment

Címkék: csak úgy

A bejegyzés trackback címe:

https://bodnarcsalad.blog.hu/api/trackback/id/tr802895658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Globetrotter64 · http://sunnywalk64.wordpress.com/ 2011.05.12. 09:28:06

Ugye ti nem ereztetek meg a foldrengest? Ijeszto volt olvasni, ami Lorcaban tortent :((

bodnarcsalad 2011.05.12. 10:29:06

@Globetrotter64:
Nem, mi szerencsére nem éreztünk semmit. De itt is szokott lenni, igaz, én még sosem éreztem, de a házfalakon látszik: a repedések hol eltűnnek, hol megjelennek, attól függ hogy mozdul alatta a föld.

C200UF 2011.05.16. 13:16:38

Visszaírt ugyan egy postmaster nevű fickó, hogy a levelet nem sikerült kézbesíteni, de nem tőle várták a választ :)

bodnarcsalad 2011.05.17. 23:41:13

@C200UF:
Jé, pont ezt mondták nekem is, valami Müller Démon volt a hunyó... A másra mutogatás, az megy... :-)

C200UF 2011.05.18. 06:51:12

@bodnarcsalad: Müller? Az már igaz, hogy mindig a németek a hibásak!
süti beállítások módosítása