Már szent meggyőződésem volt, hogy én ebben a 21. századi technika világában kihalásra ítéltettem, tekintve hogy egy átlagos mobiltelefon használata is gondot szokott okozni . Férj szerint a szőke nős vicc miszerint "az egyik vasgolyót elrontja a másikat elhagyja" épp rám íródott...

(Ha Szilvi ezt olvassa akkor most hangosan röhög és bólogat, mert anno az új mobilomba úgy akartam átírni a tőle elkért telefonszámokat, hogy előbb felírom egy papírra, aztán majd bepötyögöm egyenként az én készülékembe... Mikor ezt meglátta, majdnem sírva fakadt. Megkérdezte, hogy van-e bluetooth-om vagy micsodám, mire persze furcsán néztem rá, erre elvette a telefonomat és számomra elképzelhetetlen módon egy tök ismeretlen telóba nyomkodott pár gombot, aztán a sajátján is és a kért telefonszámok ott voltak a helyükön, az én készülékemben. Mai napig rejtély számomra, hogy hogy is csinálta, de ezúton is ezer köszönet érte :)

Vagy Zoli is biztos emlékszik, mikor kétségbeesve felhívtam, hogy nem megy a számítógép, mit csináljak? Részletesen ismertettem, mit ír ki a monitor, mi világít, stb. Erre ő finoman megkért, hogy ugyan nézzem már meg hogy össze van-e dugva minden mindennel. Erre én: "aúúú ... bocs, csak bevertem a fejem az asztalba... ja, igen, kicsúszott... bedugtam ... működik, hurrá, kösziköszi"....)

Épp ezért számomra tök viláégos, hogy a sámánok hogy hitetik el a néppel hogy micsoda varázslók. Engem se lenne nehéz rászedni :)

Ami ciki, hogy épp a napokban láttam egy youtube-os videot az okostelefonokról, ahol kb. 3-4 éveseket kérnek meg hogy használjanak ilyen telefonokat és a kis pisisek simán fényképeztek, zoomoltak, telefonáltak, meg mittudomén milyen boszorkányságokat műveltek vele.

Na, ennyi önégetés után (bár még bőven tudnám folytatni a sort...), amit ma akartam írni az az, hogy sikerült rávarázsolnom a valenciai képeket a telefonról a számítógépre, ami számomra valami csodával határos dolog (egyszer majd biztos rájövök arra is, hogy hogy lehet úgy linkelni hogy egy szó alatt bejöjjön egy másik post linkje és akkor sokkal követhetőbb lesz a blog, de egy napra egy csoda nekem elég :).  Bevallom, a húgom súgott néhány tippet, ezért neki is jár a köszönetnyilvánítás :)

Meg is mutatok pár képet belőlük, bizonyítékképp :)

 

 

Ezek a dino-kiállításon készültek

 

 

 

 

 

 

 

 

La Ciudad de las Artes y las Ciencias - by night

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ez már az Oceanographic-ban. Kb. ilyen lehet mikor egy vérszomjas cápa közelít feléd...

 

 

 

 

Ezek a madarak tök aranyosak voltak, egészen közel jöttek, szó szerint karnyújtásnyira.

 

Még egy vállveregetés magamnak, és mára ennyi :)

 

 

 

 Ja, még annyit, hogy már sokkal barátibb az idő, perpillanat Bp-en már csak -5, nálunk 13 fok.:)

 

 

 

 

Szerző: bodnarcsalad  2010.12.28. 13:42 Szólj hozzá!

Címkék: valencia

A bejegyzés trackback címe:

https://bodnarcsalad.blog.hu/api/trackback/id/tr592543953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása