Íme a nagy iskolások: (itt ezt Infant 5 -nak hívják, hivatalosan jövőre  járnak Primary-1-ba ami az otthoni elsősnek felel meg. Szóval ez kb az itteni iskola-előkészítő, vagy otthoni nagycsoport)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És persze nekünk is újra kell járni az iskolát, mert itt a legtöbb betűt nem úgy írják mint mi otthon. (Pl. a r-betűt talán látjátok Pepe nevében, vagy a P-t sem kanyarítják alul, pedig nekem úgy rémlik.) Na persze már az is gondot okozna hogy úgy kerekítsem ahogy elsősként én tanultam...

Iskolába járni továbbra is utálnak de a házi feladatot eddig lelkesen csinálták. A fenti képen az az első lecke van amiről már írtam, a nevüket kell leírni. Az elsőt a tanár néni írta, utána nekik kellett másolni.

Engem meglepett, de egész jól sikerült, ma pedig már mind a kettő egyedül írta fel a házi feladat tetejére a nevét.

Nincsenek füzeteik, A4-es lapok vannak jó nagy vonalakkal előrajzolva azokra írnak. A mai lecke már ez volt:

Ahhoz képest hogy még csak 4 napot jártak, szerintem egész jó. Pepe nagyon gyorsan dolgozik de épp ezért kapkod és nem olyan szép. Csenge lassabb, jobban várja a segítséget, viszont amit csinál szebb.

Persze mindkettőt halálra dícsérjük :))

Szerző: bodnarcsalad  2010.09.14. 23:40 2 komment

Címkék: iskola

A bejegyzés trackback címe:

https://bodnarcsalad.blog.hu/api/trackback/id/tr902297100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MuciFoci 2010.09.15. 10:54:06

Hello!

Nemreg talaltam a blogodra, nagyon szepen vezeted, csak igy tovabb! Olvasni foglak, rendszeresen! :)

Ha jol emlekszem nekunk is igy kellett irni a p betut, mert a folyoiras lenyege hogy a betuket kapcsolni lehessen.

mucifoci.blogspot.com

bodnarcsalad 2010.09.15. 12:10:52

Köszi :)
Benéztem én is hozzátok, bár végigolvasni nem volt időm, de majd követlek!
süti beállítások módosítása