Megérkezett a nyelvvizsgáról az értesítés: május 21-e. Azaz összvissz jó 2 hetem van felkészülni. Vicces :)

De hát ismeritek: egy professzor  egyszer azt mondta, hogy a kínait, mint idegen nyelvet megtanulni egy élet is kevés. A tanársegéde szerint 5-6 év kemény munkával egész magas szinten elsajátítható. Az egyetemista meg csak annyit kérdezett: hány napom van a vizsgáig? :)

Na hát valahogy én is így vagyok vele, ráadásul a spanyol mégsem kínai, szóval árad belőlem az optimizmus :)

Beiratkoztam egy felkészítő tanfolyamra, 10 nap, minden hétköznep este. Ebből kb. a felében vagy délutános vagyok vagy ügyelek, de hát ez van. Azért hátha ragad rám valami.

Kicsit elszomorító, de a 2. legöregebb vagyok a csoportban :( 

Azért majd drukkoljatok!

Szerző: bodnarcsalad  2010.05.04. 23:00 Szólj hozzá!

Címkék: spanyol nyelv

A bejegyzés trackback címe:

https://bodnarcsalad.blog.hu/api/trackback/id/tr541975320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása