Nem volt szándékomban írni, de azért kiakasztó, ezért meg kell jegyezzem, hogy már megint fiesta van!

Persze ez most épp nem országos, csak helyi, de részemről tök mindegy. A lényeg, hogy alig múlt el a húsvéti dínom dánom, közvetlenül utána 12-én, hétfőn volt a valenciai régió védőszentjének, San Vicente-nek az ünnepe (természetesen munkaszüneti nap). Ma dolgom volt az alicantei egyetemen (be kellett adni a jelentkezést a nyelvvizsgára), és mivel a következő 2 hetem nagyon zsúfolt lesz, gondoltam a mai szabadnapomon pont el tudom intézni. Hát tévedtem. A változatosság kedvéért most épp a Fiesta de Santa Faz zajlik, ami, mint guglis kutakodásom eredményeként kiderült, az ország második legnagyobb zarándoklata. Jelen esetben a Santa Faz kolostorhoz zarándokol infom szerint évi mintegy kétszázezer ember, ahol Jézus relikviákat őriznek, egészen pontosan egy kendőt amivel állítólag Jézus arcát törölték le anno.

Persze minderről már csak akkor értesültem, mikor próbáltam volna nyitni a nyelvi centrum ajtaját és nem sikerült :(

Csak arra lennék kíváncsi, hogy ki a fene dolgozik ebben az országban...

Szerző: bodnarcsalad  2010.04.15. 16:22 Szólj hozzá!

Címkék: fiesta

A bejegyzés trackback címe:

https://bodnarcsalad.blog.hu/api/trackback/id/tr811923911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása