Napokig nem tudtam folytatni a blogot mert valamiért nem volt hajlandó semmit elmenteni, így el is szállt az a jó hosszú szöveg amit írtam :-(

Már régen gondolkodom, hogy másik helyre költöztetem a blogot, ha esetleg innen eltűnnék, annak az az oka. Sajnos már próbálkoztam átmenteni az egész eddigieket de a formázást teljesen átvariálja és nem sok kedvem van 2.5 év termését újra szerkesztgetni... Mivel most sem enged hosszabb szöveget menteni, ezért pillanatnyilag ennyi. :-(

Szerző: bodnarcsalad  2011.12.08. 11:31 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bodnarcsalad.blog.hu/api/trackback/id/tr133447693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Globetrotter64 · http://sunnywalk64.wordpress.com/ 2011.12.08. 19:40:00

En masfel ev utan koltoztettem a blogger.com-rol a blogot, es az az igazsag, hogy a wordpress-szel nincs semmi gondom, bar nekem is masfel ev volt, mire mindent atmasoltam :) Viszont csak ajanlani tudom!

bodnarcsalad 2011.12.09. 00:21:58

Én megpróbáltam komplexen az egészet átmásolni, sikerült is, de eltolta a szöveget és a képeket, így minden egyes bejegyzést újra kellene szerkesztenem. Ehhez most sem időm, sem kedvem. Talán egyszer...
süti beállítások módosítása