A minap felhívtak a tv-cégtől, hogy az előfizetéshez kapott ajándég sport-csomag lejárt és ha szeretném meghosszabbítani akkor néhány euro pluszért megtehetem. Udvariasan megköszöntem és elhárítottam a dolgot, de a fickó megkérdezte, hogy megtenném-e, hogy válaszolok pár minőségbiztosítási kérdésre. Mivel régen suli mellett én is sokat közvéleménykutattam és tudom, hogy milyen vacak ha elküldik az embert a fenébe, na meg őt ezért fizetik, nekem meg semmibe nem kerül, szóval rábólintottam, illetve mondtam, hogy igen, mert a telefonon át nem igen látta hogy bólogatok.

Már az első kérdésnél elhasaltam, miszerint napi hány órát töltök tv nézéssel. Mondtam, hogy semmit. Persze a srác ebbe nem nyugodott bele és elkezdte nekem magyarázni, hogy mit is akar jelenteni a kérdés, miszerint átlagosan, stb. Még mindig kitartottam amellett, hogy semmit. Akkor gondolta kérdezi másképp: heti hány alkalommal nézek tv-t. Én hajthatatlan voltam, mondtam, hogy értse már meg, nem nézek tv-t. Nem értette. Lejátszottuk a nevem alapján külföldi vagyok (udvarias volt, nem mondta az akcentusomat) értem-e hogy mit kérdez tiszteletkört, majd ismét elmagyaráztam neki, hogy "én-nem-né-zek-tv-t". Jöttek a miért, nem vagyok megelégedve az adás minőségével, és más hasonló beugratós kérdések, de én csak kötöttem az ebet a karóhoz, hogy nem tudom milyen az adás minősége mert nem nézem.

Ekkor már erősen megbántam hogy válaszolni akartam a kérdésekre...

Próbálkozott még kideríteni az általam (nem) nézett tv-csatornákat és kedvenc műsorokat, kevés sikerrel. Gondoltam mentem ami menthető és megemlítettem neki, hogy mielőtt mentünk nyaralni láttam egy filmet, csak nem emlékszem a címére. Nem, arra sem, hogy melyik csatornán volt. De Robert De Niro volt a főszereplő. :-) Arra, hogy tudnám-e pontosabban, hogy mikor volt az a "nyaralás előtt" , határozottan rávágtam, hogy júniusban. Ekkor már hallottam ahogy kínjában próbálja elfojtani a röhögést a csávó. Meg én is :-)

Miután belátta, hogy velem nem megy sokra, megkérdezte, hogy beszélhetne-e valakivel aki szokott is tévézni. Sajnálkozásomat fejeztem ki, de elmondtam, hogy még a férjem jöhetne szóba de ő sem nézi, meg van két gyerekem, ők mint csúcs-felhasználók akár havonta 1-2x is néznek valamilyen mesecsatornát. Még azt is örömmel mondtam, hogy ezt ám tudom, ez a Disney. Erre aszondta, hogy "de melyik?".

Na, itt fejeztük be a beszélgetést :-)

Meséltem este Zsoltinak, azt mondta, ha szerencsém van magnóra rögzítik a beszélgetéseket és azóta fent van a youtube-on. Még a végén sztár leszek :-)

És igen, tudom, akkor meg minek... Csak. Mert most majd nézni fogom. Holnaptól. Csak mert ma már nagyon késő van. Illetve korán. :-) Szóval most inkább alszom.

Szerző: bodnarcsalad  2011.10.19. 00:39 Szólj hozzá!

Címkék: csak úgy

A bejegyzés trackback címe:

https://bodnarcsalad.blog.hu/api/trackback/id/tr633313335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása