Gyerekkoromban sosem értettem, mikor mondták, hogy "na kezdődik az uborkaszezon".

Nálunk szó szerint elkezdődött:

A spanyol uborkát most meggyanúsították mindenféle bacikkal , amikről persze később kiderült, hogy mégsem, de persze az már nem olyan érdekes így nem is kap akkora sajtóvisszhangot. Persze ennek megfelelően drasztikusan csökkent is az uborkafogyasztás, úgyhogy most mindenütt akciós uborkát lehet kapni. A mellékelt ábrán egészen pontosan arról van szó, hogy akár ingyen is, csak vigyék. Ha 15   felett vásárolunk zöldséget, gyümölcsöt, egy tálcányi uborkát hozzánk vágnak hálából. Még jó, vettem is egy csomót, szeretjük az uborkasalátát :)

Szerző: bodnarcsalad  2011.06.09. 12:54 2 komment

Címkék: csak úgy spanyolország

A bejegyzés trackback címe:

https://bodnarcsalad.blog.hu/api/trackback/id/tr302970306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Globetrotter64 · http://sunnywalk64.wordpress.com/ 2011.06.11. 20:42:11

Haha, en is irtam rola meg juni 1-en, de mivel az anyosom felig nemet (10eve ott el), majdnem csaladi perpartvar lett belole, igy levettem a posztot es csak kesobb, tobb poszttal ra alcazva mertem visszacsempeszni - mert azert megiscsak jobb a csaladi bekesseg...:-) Mik nem tortennek, ha a csalad elkezd internacionalizalodni ;-) Mi is ubi rajongok vagyunk es minden zoldseg, gyumolcsot ugyanugy eszunk :) Csirat nem ;-))

bodnarcsalad 2011.06.12. 23:08:31

@Globetrotter64:
Most hallottam egy viccet:
elvileg a szilveszter éjszakai szőlőevés hagyománya onnan ered, hogy 1909-ben rengeteg szőlő termett és Madridban az éjfélt váró tömeg között ingyen kezdtek szőlőt osztogatni.
Idén készülhetünk a 12 uborkára...
süti beállítások módosítása