Remélem van még pár jó évem de azért kicsit (nagyon) bepánikoltam.

A munkahelyemen szóba jött Shakira, aki történetesen két columbiai kollégámnak is iskolatársa volt anno. Kicsit értetlenkedtem, hiszen mindketten idősebbek egy-két évvel nálam, aztán felvilágosítottak, hogy a csaj (mármint Shakira) is.

Az első gondolatom az volt, hogy ez lehetetlen. A második, hogy ez ciki. Mármint, hogy én legalább 5-6, na jó, 8 évvel fiatalabbnak néztem önmagánál/magamnál.

El is sírtam gyorsan a bánatomat, hogy milyen szörnyű, hogy nekem már ráncaim vannak, meg karikás szemeim, meg narancsbőröm, meg... -  bezzeg ez a nő...!

Erre

- reakciók a pasik részéről (enyhe nyálcsorgatás közepette):

Fú, tényleg, de jól néz ki, micsoda nő, aztaaaa....   és még sorolhatnám.

- Reakciók a nők részéről:

Ugyan már, csak retusálva vannak a képek, jól van sminkelve, ő sem nézne ki szebben 24 órás ügyelet után, ő nem szült x gyereket mint mi....

Köszi csajok, éljen a női szolidaritás :-)

Amúgy rátaláltam ám egy olyan blogra ami lerántja a leplet, mármint hogy neki is vannak ám striái , igaz, a konklúzió mégiscsak az, hogy akkor is hú de dögös csaj. :)

Mégsincs minden veszve :)

Megyek is aludni, mert így sosem tűnnek el a karikáim...

Szerző: bodnarcsalad  2011.03.01. 01:40 4 komment

Címkék: csak úgy

A bejegyzés trackback címe:

https://bodnarcsalad.blog.hu/api/trackback/id/tr752700189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

C200UF 2011.03.02. 08:11:39

Ez az első hülye bejegyzésed, és ezt most bóknak szántam :)

bodnarcsalad 2011.03.02. 13:10:11

köszi, akkor bóknak vettem :)
És máris szebb a napom :)

Azon meg majd elmélkedem hogy most az a jó, hogy ez az ELSŐ hülye bejegyzésem, ergo egész jól bírtam közel két évig normálisan, avagy ez az első HÜLYE bejegyzésem, azaz na végre, kiderült, hogy nem is annyira savanyú ez a csaj... :)

C200UF 2011.03.03. 07:57:47

Nem vagy magyar narancs, azaz nem vagy savanyú, sárga és az enyém :)
Persze elég koros vagyok ahhoz (annyira azért nem vagyok koros mint Shakira), hogy a nők azért nem értik a bókot, hogy jobban kifejtsék azt a férfiak.

C200UF 2011.03.03. 07:58:59

Jelzem, ezzel a bilirubin posztot is kitárgyaltuk :)
süti beállítások módosítása