Szilveszterkor az emberek többsége különböző fogadalmakat tesz (ha mást nem akkor legalább annyit, hogy idén tuti nem fogad meg semmit), szóval ilyenkor jön a lefogyok-leszokok-sportolok... végeláthattalanul. De aztán másnapra mindenki kijózanodik és rájön, hogy mintha azt hallotta volna valahol, hogy a fogyókúrát és a sportot soha nem késő elkezdeni - így aztán nyugodtan vár vele még egy napot-hónapot-évet...

Nos, bevallom én is kacérkodom mindig a gondolattal, hogy  na idéntől most aztán igazán, ... meg minden.

Mert lusta disznó vagyok és nem sportolok, mert egészségtelenül étkezem, mert rengeteg könyvet szeretnék olvasni és kevesebbet netezni, mert 2 éve elkezdtem hímezni egy karácsonyi terítőt és azóta hozzá sem nyúltam (pillanatyilag azt sem tudom hol van), mert idén aztán igazán le kell ülnöm megtanulni a rendhagyó spanyol igék ragozását kötőmód múlt időben, mert idén aztán tényleg felkészülök a MIR-re, mert mostantól időben válaszolok a mail-ekre és rendszeresebben írom a blogot, mert többet kellene a gyerekekkel foglalkozni és kevesebbet veszekedni és a lakás is lehetne rendezettebb... és még sorolhatnám.

Aztán kijózanodok :) , eszembe jut ez a Jamie Cullum szám és nyugodtan hátradőlök:

Jövőre, baby... :)

"Next Year Things are gonna change / Gonna drink less beer / And start all over again / Gonna pull up my socks / Gonna clean my shower / Not gonna live by the clock / But get up at a decent hour / Gonna read more books / Gonna keep up with the news / Gonna learn how to cook/ And spend less money on shoes / Pay my bills on time / File my mail away / everyday only drink the finest wine / And call my Gran every Sunday / Resolutions / Well Baby they come and go /

Will I do any of these things? / The answer's probably no " :)

Szerintetek ezek a fogadalmak nem csak arra jók, hogy szembesítsük magunkat a hibáinkkal? Most őszintén, ki a fene akarja úgy kezdeni az évet, hogy én...vagyok aki semmit nem csinál jól??

Úgyhogy idén csak olyasmit vagyok hajlandó megfogadni, hogy folytatni fogom mindazt a jót amit eddig csináltam. :)

Öööö... a liastán kicsit gondolkodnom kell....

Szerző: bodnarcsalad  2011.01.04. 12:55 1 komment

Címkék: csak úgy

A bejegyzés trackback címe:

https://bodnarcsalad.blog.hu/api/trackback/id/tr612559727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MuciFoci 2011.01.04. 15:07:52

Én a fogadalmakban inkább a mértékletességet tartom fontosnak, vagyis hogy ne akarjunk egyszerre toronyórát láncostól és megtanuljuk talán az időnket is jobban beosztani. Vagy felismerni hogy takarítónőt kell fogadni! :)
süti beállítások módosítása