Haladunk, haladunk, ha nem is úgy ahogy én vártam. Az eredeti elképzelésem szerint szeptember közepére elkészültek volna a munkákkal, aztán jöhet a takarítás és szept. végén költözni akartam. Persze annyira elszántak voltunk, hogy az albérletet is felmondtuk. (Magunktól nem tettük volna, de a tulaj kitalálta, hogy ezután irassuk át a nevünkre a számlákat és fizessük mi. (gondolom soknak találta) Eddig a bérleti díjban benne volt a víz-villany, úgyhogy erre nem volt gondunk. Mi meg már nem akartunk 1-2 hónapért macerát az átiratással) Azt már látjuk, hogy szept. végén nem lesz költözés, így most kértünk az ügynökségtől némi haladékot, hogy október közepéig maradhassunk. Mondjuk így sem lesz az az általam elképzelt nyugis költözés, én azt hittem minden szépen a helyére kerül, mi meg csak elegánsan bevonulunk. He-he, ahogy azt Móricka elképzeli. Csak legalább egyáltalán annyira legyen rendben hogy akárhogy is, de mehessünk. Szurkoljatok.

Most így állunk:

 

A nappali-étkezőben lerakva a járólap, félig leglettelve a fal

(Ezt sem gondoltam volna: nekem tök természetes, hogy ha azt mondom hogy fessék ki a szobákat akkor abban benne van a fal hibáinak kijavítása, glettelés ÉS festés. No, mint itt kiderült, a festés az festés. Ha mást is akarok szóljak.)

A kandallót zárt tűzterűvé alakíttattuk, az is kész, csak épp a képen most nem látszik.

 

 

 

 

 

A földszinti szobák is leburkolva. Hálószobákba én parketta párti vagyok, melegebb, szebb, de itt nem nagyon van parketta, na meg a nagy páratartalom miatt nem is túl szerencsés, én meg a lamináltat nem szeretem, (meg gondolom az sem szereti a párát), szóval fa hatású járólapokat tettünk le amolyan hibridmegoldásként. Ez lesz a csajok szobája.

 

 

 

 

 

A konyhám is alakul, bár még csak ezen a falon van csempe, de már akkor is örülök. :)

(Nem, ennyire nem ferdék a falak, csak ennyire bénán tudok fényképezni...)

A konyhabútor megrendelve, remélem mire költöznénk kész lesz, jó lenne ha nem a kádban kellene mosogatni. Már ha lesz addig kád...

 

 

A bútorokat keresgéljük, de eddig csak a gyerekszobába vettük meg és a nappaliba találtunk egy kanapét. Valahogy az én ízlésemnek megfelelőt itt nem látok. Mikor a napokban kérdeztem az egyik boltban az eladót, hogy van-e katalógusuk, röhögve mutatott a mögötte levő könyvespolcra, hogy hát az ott mind az. Mondom de nekem valami klasszikus kéne. Kétszer is visszakérdezett: nektek klasszikus?? De olyan mai klasszikus, vagy klasszikus klasszikus? Mondom klasszikus klasszikus. Hát, nem nagyon akart hinni a fülének. (Miért, attól, hogy nem vagyok száz éves feltétlenül csak az Ikea dizájn való nekem? Magánügyem ha múzeumban szeretnék lakni.)

Nem is talált egy katalógust sem ami érdekelt volna... Nem véletlenül kérdeztem :)

Szerző: bodnarcsalad  2010.09.10. 23:18 Szólj hozzá!

Címkék: ház

A bejegyzés trackback címe:

https://bodnarcsalad.blog.hu/api/trackback/id/tr662287468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása