Elnézést hogy csak távirati stílusban érek rá írni, de hát elnyelt minket a nyár, mert amellett hogy dolgozunk és házfelújítunk, azért csak ki kell használni hogy tengerparton lakunk, szóval alig jöttem haza ügyeletből a csajok már harci díszben, hogy menjünk már a tengerhez :) Remélem most mindenki átérzi sanyarú sorsunkat... (meg az iróniát a sorok közt :))

Algarban a kaktuszokon kívül van egy kis patak is, aminek ugyan jéghideg a vize, de rengetegen járnak fürdeni erre. Zsolti először nem akart belemenni, én bátrabb voltam, bár olyan érzés volt mintha késsel vágná a lábamat a hideg víz. Nem tudom hány fokos lehetett, de nagyon hideg, az biztos. Persze a kinti 35 fokban más, amikor már megszoktam akkor még jól is esett. Aztán meggyőztem a Zuramat is :)

 

 

 

Volt a vízesésnél 3 fiatal srác, nagyon vaciláltak hogy bemenjenek-e. Gyorsan kezükbe nyomtam a fényképezőt, hogy amíg gondolkoznak addig ugyan fényképezzenek le minket. A srácok elkezdtek röhögni, hogy na lám én nő létemre simán beleugrom, bezzeg ők... :)

 

Szerző: bodnarcsalad  2010.08.08. 12:20 Szólj hozzá!

Címkék: spanyolország kirándulás algar

A bejegyzés trackback címe:

https://bodnarcsalad.blog.hu/api/trackback/id/tr422207143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása