Valahogy megkönnyebbülés volt spanyol földre érni, jó volt ez a két hét, de azért el is fáradtunk rendesen. Innen pedig már nem volt messze a cél :)

Barcelona inkább csak képekben:

Első nap jól kifárasztottam Zsoltit. Szerencsére a lába rendbe jött, de azért nem magasztalt az egekig hogy egész nap talpaltattam. De Barcelonát látni kell! Na jó, ez most erős túlzás volt, sikerült a Sagrada Familiát és a Güell parkot beiktatni egy napba, ami közel sem nevezhető egész Barcelonának, de engem lenyűgözött, alig bírtam otthagyni. Nem kedvelem a modern művészetet, de meg kell hagyni, Gaudi tudott valamit :)

Az ahogy Gaudi halála után tovább építették, viszont már egyáltalán nem tetszik. Nyilván nem lehet pontosan azt visszaadni amit ő tervezett/készített volna, de ez a durván elütő stílus...

Elvileg kb. 15 év múlva kész lesz teljesen, kíváncsi vagyok, tuti hogy visszajövök megnézni!

 

 

 

 

 

A Güell park egy egész napos programnak is megfelelt volna. Óriási és megintcsak lenyűgöző! Persze a rengeteg túrista miatt még egy fotóért is sorba kell állni néha, de hát ez van, én is csak egy vagyok közülük, nem?

Zsoltnak csak a gyíkkal volt problémája, miszerint milyen béna, hogy nincs farka. Pedig szerintem van, csak benne van a kőben. Vagy a kő alatt. Vagy épp letört de úgyis kinő...

 

 

 

 

 

A "mézeskalács házak" nagyon tutik, előttük pedig egy fickó  fuvolán és pánsípon játszott, de valami gyönyörűen.

 

 

 

 

 

 

 

Másnap még hazaindulás előtt megnéztük a Csontok Házát, a Batllo házat, a sárkánybőrrel a tetején :)

Nem ismétlem magam, szóhoz se jutok :)

 

És innen már csak 600 km és itthon is voltunk.

Szerző: bodnarcsalad  2010.07.10. 19:47 Szólj hozzá!

Címkék: barcelona spanyolország kirándulás

A bejegyzés trackback címe:

https://bodnarcsalad.blog.hu/api/trackback/id/tr982143365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása