A lányokat előre küldve mi is nekivágtunk az útnak. Első nap Barcelonáig autókáztunk ahol este kompra szálltunk, így megspórolva olyan 1300 km vezetést. A komp a tavalyihoz hasonlóan késéssel indult de aztán behozva a lemaradást időben érkezett, kb. 20 órát hajókáztunk. Mikor szétnéztünk nagyon örömködtem mert még medence is volt a tetőn (nem túl nagy, magamban gondoltam is, hogy mi lesz itt, ennyi utasra tuti kicsi lesz) úgyhogy másnap reggel lelkesen vágtattam fel napozóágyat vadászni és úszkálni. Aztán rádöbbentem, hogy odafent annyira fúj a szél, hogy örültem ha nem estem le az ágyról, a medence vize pedig annyira hideg hogy fürdés törölve. Ha már felmentem azért kitartóan feküdtem a napon, ami bár erősen sütött de a már említett szél miatt eléggé fáztunk. Érdekes volt nézni, hogy volt aki polár pulcsiban vagy dzsekiben, volt aki pedig fürdőruhában szaladgált :) Annak azért örültem, hogy a lányok nem voltak velünk, őket nehéz lett volna visszatartani a víztől... Mondjuk úgy déltájban előkerült egy iskolai kirándulócsoport és néhány 16 év körüli alfahím bebizonyította, hogy ők még élvezik is a fürdőzést, de rajtuk kívül nem sokan pancsoltak.

Érkezéskor a kikötőben láttunk egy Norvégia és Olaszország között közlekedő, a mienknél is nagyobb kompot, azon még csúszdás medence is volt. Mondjuk Zsolti szerint ha jégkockák nem úszkálnak a vízben akkor a norvégoknak pont ideális :-) Én ezek után már nem is irigyeltem tőlük :-)

A komp amúgy tényleg jól fel volt szerelve, voltak éttermek, bár, konditerem, gyerekeknek játszószoba, wellness részleg, kaszinó, ajándékbolt, szóval egy napot kényelmesen el lehet tölteni rajta.

Szerző: bodnarcsalad  2011.06.30. 19:48 3 komment

Címkék: barcelona spanyolország olaszország kirándulás

A bejegyzés trackback címe:

https://bodnarcsalad.blog.hu/api/trackback/id/tr593028190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Globetrotter64 · http://sunnywalk64.wordpress.com/ 2011.08.16. 12:37:29

Haliho, ujra spanyolfoldon mi is :-) S csak ket honappal vagyok lemaradva, de szep lassan majd visszaolvasom a romai vakaciotokrol szolo reszeket is, viszont itt az elsonel hozzatennem a mi 'kompos elmenyunket'. A tietek nagyon korrektul nezett ki, nemtom a kabin milyen lehetett, de nekunk kepzeljetek olyan volt a hajo, mintha az utolso utjara indult volna :-)) Teljesen keszen voltunk elso pillanatasra, de vegul poenre vettuk a dolgot, mikozben alig vartuk, hogy kikossunk es elhagyjuk a kompot! Nem tudom vajon a Grandi Navi Veloci minden hajoja ennyire ijesztoen osregi, vagy csak, ami Barcelona-Genova kozott jar?! Persze maga a hajozas Daninak igy is nagy elmeny volt es nem bantuk, hogy megusztunk igy mi is 800-900km vezetest es utana fantasztikusan jol telt az a par nap a Garda-tonal, Veronaban es a Domolitok kozt. Tenyleg jo otlet volt, es maskor jobban tajekozodunk majd a hajok minosegerol mielott felszallnank ra ;-) Jol telt az otthonlet is?

bodnarcsalad 2011.08.16. 19:54:32

@Globetrotter64:

Üdv újra "itthon"!!
A kabinok nálunk sem voltak túl jók, igaz, mi csak sima kis kabint fizettünk , de elvileg van 3 és 5 csillagos is, nem tudom azok milyenek lehetnek. De ott voltunk a legkevesebbet, gyakorlatilag csak aludni estünk be, elég jól el lehetett bóklászni a fedélzeten. A gyerekek amúgy sem bírtak volna még itt is ülni, én meg ha már végre gyerek nélkül voltam élveztem, hogy úgy feküdhettem a medence partján, hogy mind a két szemem becsukom és nem figyelem fél szemmel a gyerekeket :-)
Amúgy a Grandi Navi Velocci meg a Grimaldi szerintem nem ugyanaz a cég, mi az utóbbival mentünk. Na persze ez sem 21. századi, de kibírható volt.
Várom a posztokat a nyaralásotokról, biztos szuperül telt!
Majd én is igyekszem folytatni az írást, csak idő kérdése :)

Globetrotter64 · http://sunnywalk64.wordpress.com/ 2011.08.18. 13:08:52

Ditke, nalunk a hajon semmi, de semmi nem volt, nemhogy a kabin elment :D meg az volt a hajo legizgalmasabb resze, kulonosen, hogy egy egesz osztaly 16 eves spanyol diaksereg fiestazott reggelig, igy mi nem aludtunk semmit Karesszal, de szerencsere ugye a hangzavar a gyerekekre nincs hatassal, ok ha almosak, alszanak :)) Igaz az ejszaka folyaman parszor legurult a kb 50centi szeles hajoagyrol, de felpattant es aludt tovabb :D Mi vegul hajnalig filmeket neztunk, hogy eltereljuk a figyelmunket az ajtonk elott zajlo hangosan bulizo fiatalokrol ;-)
A medence, amit hirdettek rajta, leginkabb egy horrorfilm diszletehez hasonlitott ;-) Szerintem legalabb 10 eve le volt zarva es rettento nyomaszto latvanyt nyujtott...A hajon mindossze par szedett-vedett muanyag szek es asztal volt,ami korul leginkabb Eszak-Afrikabol erkezo idenymunkasok uldogeltek... de vegul fogtunk ket szeket es felvittunk a hajo tetejere, ahol semmi de semmi nem volt, csak a csodas panorama es a tenger latvanya :)) ott ultunk a kis muanyag szekeken es gyonyokodtunk mig birtuk, mert a szel es a forro naptol sokaig azert nem birta az ember. Aztan miutan Dani megunta lementunk a kabinunkba leven mast nem lehetett csinalni - bar mondom meg Dani volt a legboldogabb, o onfeledten tancolta korbe a hajo ures reszeit es elvezte a hullamokat, majd jatszott a kabinba a kis autoival, es vegul aludt aztan reggelig. Nem ismetelnenk meg ilyen felallasban, de kalandnak egyszer jo volt :D A Grimaldi egeszen biztos sokkal szinvonalasabb!
süti beállítások módosítása