Mivel már lekerült a hét pecsét a titokról így én is publikálhatom:

úgy tűnik végleg felnőtt a hugicám és holnap beáll élete első munkahelyén dolgozni :)

Nem közelebb vetette a sors mit Katarba, egy 5*-os szállodában fog dolgozni az F&B-részlegen, hogy pontosan milyen pozícióban, azt már elfelejtettem (mondott rá valami kacifántos szót, de hát nem vagyok ehhez ideológiai elég képzett). Mindenesetre büszke vagyok rá :)

Előtte kint volt nálam néhány hetet, az utolsó este elmentünk koktélozni és ha már volt egy biliárd asztal is akkor rávetettük magunkat. Ezer éve nem játszottunk, ezt persze a nézőközönségünk is kiszúrta :) Egy pasi odajött párszor néhány kéretlen jótanáccsal.

 

Leginkább akkor fogta a fejét mikor én kb. a játék 3. percében lelöktem a fekete golyót, de mintha észre sem vettük volna tovább gurítgattunk. Felhomályosított, hogy a játéknak itt elvileg már vége. Erre visszaszóltam neki, hogy ha már bedobtuk az 1 €-t a gépbe akkor csak nem gondolja, hogy abbahagyjuk?!

Szórakozni mentünk nem versenyezni, ezt meg 100%-osan teljesítettük  :))

Szerző: bodnarcsalad  2011.04.17. 20:50 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bodnarcsalad.blog.hu/api/trackback/id/tr702834545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Globetrotter64 · http://sunnywalk64.wordpress.com/ 2011.04.20. 16:18:40

Latom nalatok is 'internacionalizalodik' a csalad :D Igy a jo :) Lehet aztan egymast latogatni itt is, ott is ;)

bodnarcsalad 2011.04.21. 13:03:39

Így van :) Idénre már nem fér bele, de ha kibírja addig jövőre meglátogatom.
süti beállítások módosítása