Alicanteba menet akadtunk össze ezzel a fiatalemberrel. Egészen pontosan míg tankoltunk elment mellettünk egy fickó egy farkaskutyával, a hátizsákjára magyar zászló és Hungary felirat volt ragasztva. Ráköszöntem magyarul, de valószínűleg nem hallotta mert nem válaszolt. Persze mire előkaptam a mobilom hogy lefotózzam már elég messzire jutott, zoomolni meg fogalmam sincs hogy lehet vele, de talán kivehető a képről.

Persze nem akartam ennyiben hagyni, így utánaeredtünk. Mentünk vagy 3 kört mire sikerült egy képet készíteni, sőt, röviden meg is interjuvoltuk a fickót:

Magyarországról indult gyalog, egy kutya társaságában. Eljött Santiagoig, majd délre Malaga környékére és most a tengerparton baktat vissza Magyarország fele. Kicsit hitetlenkedve hallgattam, mire ő csak legyintett: otthon is lehetne hajléktalan munkanélküli, akkor meg így mégis szebb az élet, nem? Erre nincs mit mondani, igazat adtam neki :) Szívesen beszélgettünk volna még vele, de egy négysávos úton lehúzódva ez nem túl szerencsés. Mindenesetre jó utat kívánunk!

Szerző: bodnarcsalad  2011.04.16. 23:52 2 komment

Címkék: csak úgy

A bejegyzés trackback címe:

https://bodnarcsalad.blog.hu/api/trackback/id/tr82832438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Globetrotter64 · http://sunnywalk64.wordpress.com/ 2011.04.20. 16:17:47

Ideertem hozzad en is vegre :) bepotolom a lemaradasom! Az ilyen talalkozasok tenyleg annyira mely nyomot hagynak az emberben! Es milyen igaza van. Mennyi elmenye es benyomasa lehet az embernek setalva...sokkal tobbet lat, az biztos!

bodnarcsalad 2011.04.21. 13:09:19

Mi még napokig beszélgettünk róla, mély nyomot hagyott bennünk. Az az igazság, hogy még azt is felvetettük, hogy meghívjuk egy kávéra és dumálunk egy kicsit, csak egyrészt siettünk Alicanteba (a jogsimat próbáltam még mindig intézni), másrészt a blökit nem szívesen ültettem volna be a kocsiba.
De igaza van, mennyivel szebb, tartalmasabb élet ez így mint egy pesti aluljáróban részegen kéregetni.
süti beállítások módosítása