Az építkezés miatti szokásos felfordulást nehezen viseltük és mivel utálom ha munkások járkálnak körülöttem mikor reggel felébredek vagy épp ebédelek, úgy döntöttünk, hogy egy hétvégére Valenciába utazunk. Én ugyan a Ciudad de las Artes y las Ciencias múzeumát akartam végre megnézni, mert ez eddig még kimaradt, de a csajok megint halakat akartak látni az Oceanograficban, úgyhogy akváriumot néztunk. Ennyit arról, hogy ki a főnök a családban... (De legalább vettünk éves belépőjegyet (ezt a normál jegy árának kétszereséért vesztegetik), ezzel 365 napon keresztül bármikor bejöhetünk. Így még látok esélyt rá, hogy egyszer láthatom a múzeumot is. (az állítólag olyasmi mint otthon a Csodák Palotája))

 Persze a nagy rohanásban a bőröndünket itthon hagytuk, benne a fényképezővel, de ezen gondolom már meg sem lepődtök. Én sem tettem...

A mobilommal csináltam ugyan fotókat, de azt meg nem tudom feltölteni a gépre. Azt hiszem ezen sem lepődik meg senki...

Amiért ezt mégis írom az Pepe egy beszólása:

Ilyen tőrfarkú rákat láttuk (azt hiszem, a képet  agoogleben találtam - de hasonlít rá...)

 

 

-Látod ott azt a rákot?"

"Nem látom mert rajta van a kupak"

 

 

 

 

Ami még nagyon tetszett az a dinoszaurusz kiállítás volt.

http://www.cac.es/prensa/noticia/?contentId=115451

3000 nm-en dino-robotok vannak kiállítva még májusig, érdemes megnézni, nekem nagyon tetszett. Olyan Jurassic Park fíling volt :) Petra is imádja a dínókat, bár gyanítom ebben Marcosnak is nagy szerepe van...

 

 

A Valencia Palace Hotelben http://www.hotel-valencia-palace.com/en/index.html szálltunk meg, a Palau de la Música-val szemben van, pont az óváros és a modern városrész között félúton. Jó szálloda volt, ide érdemes visszatérni.

Szerző: bodnarcsalad  2010.12.17. 03:11 2 komment

Címkék: spanyolország valencia

A bejegyzés trackback címe:

https://bodnarcsalad.blog.hu/api/trackback/id/tr732521014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vcsillu · http://csillakonyha.blogspot.com/ 2010.12.22. 23:19:30

Szia!

Hihetetlen jó a blogod!
Gyakorlatilag végig olvastam az elejétől, és közben nagyon sok vidám percet szereztél nekem az írásaiddal! :) Köszi! :)
Így ismeretlenül is(bár én már szinte ismerem a családod :)) ) Boldog Karácsonyt Kívánok Nektek!!

Csilla

bodnarcsalad 2010.12.24. 16:48:45

Szia Csilla!

Köszönjük szépen, mi is nagyon boldog karácsonyt kívánunk, így ismeretlen ismerősként :)

Edit
süti beállítások módosítása