Elég rendezetlen körülmények között, de a költözés másnapján megtartottuk a csajok szülinapját. (Figyelitek, látványosan fejlődtünk, asztalunk már volt!)  Én akartam sütni a tortát, de mivel a sütőm még nem funkcionált (ez nem tartozott a minimumfeltételek közé :) ) nem lett belőle semmi. Szerencsére a csajok a bolti tortának is örültek, a lényeg a hercegnő volt rajta.

 

 

 

 

Amúgy sütöttetek már mikróban tortát? Mivel rendes sütőm még nem volt, én megpróbáltam. Íme az eredmény:

A csodarecept:

5 evőkanál liszt, 4 ek cukor, 3 tojás, 2 ek olaj, 1 ek 10%-os ecet, 1/2 cs sütőpor

Először a tojást kell kikeverni a cukorral, majd hozzáadni az ecetet és az olajat és a végén a sütőporral elkevert lisztet. Mindez max 2 perc alatt megvan. Ezután egy szilikon gyümölcstorta-formába öntöttem és max. fokozaton 5 percig sütöttem. És kész a piskóta, 7 azaz hét perc alatt!! Kicsit fehérebb mint a hagyományos, de feljött, puha volt és legfőképp gyors, ami számomra a legfontosabb. :)) Gasztrosznobok kíméljenek, de szerintem tök tuti recept :)

A végeredmény:

 

A zselatin nem igazán dermedt meg, de ettől még mind egy szálig elfogyott. :)

 

 

 

 

 

 A születésnapi meglepetés pedig két kis tengrimalac volt. Már régóta nyúztak érte és végül beadtam a derekamat.

Íme Luci (Lucifer) és Peti. Sajnos már első nap történt egy kis baleset: Csenge leejtette Lucit akit combcsonttörést szenvedett :( Elvittem az állatorvoshoz, szerencsére túléli.

Azóta már meggyógyult, megint gyorsan cikázik a ketrecben, csak kicsit deformált maradt a lába :(

A csajok egyelőre etetik és még a takarításba is besegítenek. Kíváncsi vagyok meddig tart a lelkesedés...

 

 

Szerző: bodnarcsalad  2010.11.30. 20:49 Szólj hozzá!

Címkék: csajok

A bejegyzés trackback címe:

https://bodnarcsalad.blog.hu/api/trackback/id/tr492484466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása