Helyszín: kórház

Időpont: 4:20. hajnalban. (Amúgy az ügyelet 20. órája. Ébren.)

Szitu: 10 hónapos gyerekkel érkeznek.

Orvos (én): Mi történt?

Anyuka: "Pues, nada". Azaz: Nos, semmi.

Ha SEMMI, akkor miért tetszett jönni?????!!!

Negyed órával később 4:35. Még mindig hajnal.

8 éves gyerek. Megy a hasa. 3 napja. Gyerekorvos látta, kapott gyógyszert, diétás javaslatot, mindent. De azért bejönnek a sürgősségire is. Csak hogy megmutassák nekem is.

A szokásos kérdés, mi a baj? Válasz: "Pues, nada." Nos, semmi.

Ha SEMMI, akkor miért tetszett jönni?????!!!

Könyörgöm, ha már orvoshoz megy valaki hajnalok hajnalán, legalább álljon elő valami panasszal, de ez a "tulajdonképpen nincs semmi, csak..." ez kikészít. Még akkor is, ha ezt "csak úgy" mondják, bevezetésképp. Hajnal 4-kor nincs humorérzékem.

(Amúgy az első gyereket azért hozták, mert jött a foga és sírt. Ja, az enyémek is sírtak. Csak nekem jobb volt, mert sztereoban :)  )

 Most mondhatnátok, hogy bal lábbal keltem fel. Pedig ez lehetetlen, le sem feküdtem :)

Amúgy meg igazoltan antiszociális vagyok. És épp shubom van.

Szerző: bodnarcsalad  2010.10.13. 23:08 Szólj hozzá!

Címkék: kórház

A bejegyzés trackback címe:

https://bodnarcsalad.blog.hu/api/trackback/id/tr232370209

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása