10 nap múlva költözünk.

Nem, ez még nem jó hír. Nagyon nem, ugyanis fogalmam sincs hogy hová. Anno 15-ével felmondtuk az albérletet, mivel eredetileg úgy volt, hogy szept. közepére-végére kész lesz a házikó. Gondoltam 2 hét elég lesz szépen átpakolászni. Tévedtem. (már megint)

Azok után, hogy a múltkor olyan szépen összebalhéztam az ingatlanosokkal nem akarok meg nem is tudnék hosszabbítást kikönyörögni. Így aztán keresnem kell valami kéglit ahol ellakhatunk legalább addig míg egy minimális konfortfokozatot elér a ház (mondjuk előnyös lenne ha lennének ablakai vagy egy WC...). Már nem is ábrándozok olyanról, hogy bebútorozva vagy minden a helyére téve... Egy matracon is ellennék csak már mehetnék!

Az ablakokat a hétre ígérték de eddig még nem jöttek meg, bár még csak a hét felénél tartunk, szóval még nincs minden veszve. A beltéri ajtókról még hír sincs, a lenti WC csempézéséhez még hozzá sem kezdtek és a festés is csak ezután jön. A konyhabútor ha minden igaz pár napon belül kész, hogy legalább valami jó hír is legyen. :)

Egyszóval nem kapkodják el a dolgot, bár tény, hogy egyik munka függvénye a másik, most pl. nagyon kellenének az ablakok hogy továbbléphessünk.

Mindenesetre nekiálltam pakolászni, dobozolni. Ahhoz képest hogy néhány bőröndnyi cuccal jöttünk, most egy kamion is kevés lesz. :)

Kezdtem a csajok játékaival. Gondoltam így szignifikánsan csökkenthető a lakásban levő kupi, ha nem lesz annyi játékuk akkor nem lesz min hasra esni. Ebben is tévedtam, 5 (nem kicsi) kartondobozt telerámoltam játékokkal és meg se látszik. Pedig nem semmi meló volt, szétválogattam az összes kirakót, a társasjátékok darabjait, a pónikat, babaruhákat, plüssöket, könyveket, stb.

A konyhát is igyekszem leüríteni, minél kevesebb dolgot kell magunkkal vinni annál jobb. Pláne, hogy ami most bekerül egy dobozba az nem biztos, hogy a szavatossági idő lejárta előtt ki is kerül onnan. Nem rossz módszer a spórolásra, így kellett rádöbbennem, hogy milyen mennyiségű tésztát, rizst, lisztet, hagymát, májkrémet meg 'kitudjamégmit' halmoztam fel az utóbbi időben. Meg hogy az otthonról hozott "kincseket" (úgy mint pl. mák, 3in 1 kávé, pudingpor, marcipán) addig őrizgettem, hogy lejárt a szavatosságuk. Na mondjuk ami ránézésre jó azt azért még gyorsan elhasználom, ha egy évet kibír akkor az a pár hét-hónap ide vagy oda nem hiszem, hogy gond. Legfeljebb ha a közeljövőben mégsem jelentkeznék a bloggal akkor ételmérgezést kaptunk...

Szerző: bodnarcsalad  2010.10.06. 22:16 Szólj hozzá!

Címkék: ház

A bejegyzés trackback címe:

https://bodnarcsalad.blog.hu/api/trackback/id/tr432351854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása