Ma délelőtt ugyan a vizsgadíj befizetése előtt még csekkoltam az eredményeket és persze nem voltak fent, erre most valami fura hátsó gondolat, hatodik érzék, mittoménmi miatt támadt egy olyan ötletem, hogy még mielőtt kikapcsolom a gépet bekukkantok, de gondoltam nem lehetnek annnyira szemetek, hogypont ma teszik fel.

De, lehetnek. A jó édes #&@˘°..(tetszés szerint behelyettesíthető)... (nagyon dühös smile)!!!

Amúgy most örülnöm kellene, mert SIKERÜLT!!! :))))))), de baromira berágtam rájuk és most dühösebb vagyok mint kellene, de ez van. Majd kipuffogom magam és elmúlik. Ráadásul Zsolti épp ügyel, úgyhogy azt hiszem egyedül kell meginnom a maradék Mozart csokilikőrt, lévén pezsgő nincs behűtve. :( De ami késik nem múlik: holnap ügyelek, de vasárnap ünneplünk! :)

Amúgy büszke vagyok magamra, a legrosszabb részeredményem 80% :))))))

Persze ez továbbra sem jelenti azt, hogy tudom az összes típusú feltételes módot vagy a kötőmódot múlt időben függő beszédben.... , de

a) kit érdekel

b) ígérem egyszer majd megtanulom :)

 

Na, egészségemre! :)

(kipuffogtam magam és máris jobb kedvem lett, mire nem jó a blog :) )

Szerző: bodnarcsalad  2010.07.31. 00:09 Szólj hozzá!

Címkék: spanyol nyelv

A bejegyzés trackback címe:

https://bodnarcsalad.blog.hu/api/trackback/id/tr522188335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása