Szombat hajnalban értünk Debrecenbe, természetesen esett az eső. Mint ahogy szinte egész héten míg ott voltunk. :(

Elég feszített volt a program, az önkormányzatnál még ki kellett jelentkezni az eladott házunkból, voltunk szemészeten a csajokkal, nagyon élvezték, sőt. Csenge szeretett volna egy szemüveget (istenem, én hogy úúútáltam gyerekként!), de szerencsére nem kellett neki, viszont tényleg van gond a szemével, az egyiket ragasztani kell napi pár órán át. Kapott is matricát, amit nagyon büszkén visel, pedig tartottam tőle, hogy majd le akarja szedni és komoly harcoknak nézek elébe.

 

 

Pár napot anyósoméknál pár napot anyuéknál töltöttünk, találkoztunk a barátokkal, hajnalig dumáltunk, majd még hajnalabbig dobozoltunk (mondtam is, hogy mi vagyunk Tóték:) ), mert a régi házból elhozott dolgokat még most kellet szétválogatni, újradobozolni. Szóval hulla fáradtak lettünk a hét végére, de megérte :) Csak az egyik találkozón készült fotó, ezért ezt teszem fel, ezúton is puszi, csajok!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Akartam pár képet készíteni Debrecenről, van pár itteni barátunk aki olvassa a blogot (na jó, mondjuk úgy, hogy nézegeti a képeket és próbálja megfejteni a google fordító által összezagyvált baromságot), szóval nekik szántam pár képet, de persze erre sem volt idő. Így csak kutyafuttában felmentem a főtérre (amikor persze épp elkezdett esni), kattintottam néhányat és ennyi. Gondolhatták, hogy hülye túrista, kattint egy-két fotót és úgy  tesz mintha látta volna a várost :)

Kossuth tér,

Nagytemplom, előtte a  hmm... kissé elhízott pulykának kinéző főnixmadár ,

Arany Bika szálló

 

 

 

 

 

 

 

 

 Debrecen címere a főtéren

 

 

 

 

Csonka templom,

MODEM - nekem már csak " a Kölcsey" marad

Déri múzeum - ebből is inkább a parkhoz fűznek emlékek még a régi szép gimis időkből... :)

 

 

Sajna most csak ennyire futotta, legközelebb folyt. köv.

Szerző: bodnarcsalad  2010.07.08. 13:24 Szólj hozzá!

Címkék: magyarország kirándulás

A bejegyzés trackback címe:

https://bodnarcsalad.blog.hu/api/trackback/id/tr212138415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása