Zsoltinak egy hétig tartó okosítás volt Strassburgban november végén én pedig úgy döntöttem, hogy vele tartok és kirándulok egy kicsit. (Ezért imádom a műszakos munkarendet: egy hétig szívtam mint a torkos borz és minden másnap ügyeltem, de cserébe fel tudtam szabadítani egy hetet és még szabit sem kell kivennem)

Mivel innen nincs közvetlen járat így Alicanteból Baselbe repültünk majd ott kocsit béreltünk és így jutottunk el Strassburgba. Persze ha már itt voltunk sétáltunk egy pár órát a városban.

Basel a Rajna partján a francia-német határon fekszik, Svájc harmadik legnagyobb városa amit a Művészetek és Múzeumok városának is neveznek. Mivel csak pár óránk volt így múzeumlátogatásba nem kezdtünk, inkább sétáltunk egyet a gyönyörűen felújított óvárosban. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A kedvencem a Tinguely szökőkút (nem én videóztam, csak a neten találtam, de mivel a fotók nem adják vissza ahogy minden mozog, fújja, önti, lapátolja a vizet, ezért belinkeltem).

 

 

 

 

És a tesómnak egy érdekesség: a városban és környékén 20 Michelin-csillagos étterem található, ha ezt a lakosokkal arányba állítjuk akkor világelső az egy lakosra jutó Michelin-csillagban :-) Kipróbálni sajna nem volt szerencsénk egyiket sem.

 

Szerző: bodnarcsalad  2011.12.04. 00:38 3 komment

Címkék: kirándulás svájc

A bejegyzés trackback címe:

https://bodnarcsalad.blog.hu/api/trackback/id/tr583435343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Globetrotter64 · http://sunnywalk64.wordpress.com/ 2011.12.08. 19:38:43

Szep Basel is. Szeretem Svajcot en is nagyon! Foleg a hegyek es tajak miatt. Legkellemesebb emlekem a Montreux Jazz festivalhoz, a Genf-i tohoz es Lausannehoz fuzodnek. Fantasztikus helyek. Egyebkent akartam is kerdezni, hogy ilyenkor a lanyok kivel maradnak, amikor csatlakozol Zsoltihoz?

bodnarcsalad 2011.12.09. 00:25:20

Most szerencsém volt, mert novemberben itt volt anyukám és rá nyugodt szívvel bízom a csajokat. Ha nincs családtag akkor nem hagyom itt őket.
süti beállítások módosítása