7 évesek lettek! :-)

 

A tortára leadott rendelés vár volt beépített sárkánnyal és királylánnyal. Csak így szimplán. :-)

A neten keresgettem és próbáltam az ott látottakból kihozni a tőlem telhetőt - szerintem egész jó lett.

A vár maga fekete erdő torta a tornyok pedig piskótatekercsek különböző (mogyorókrém, lekvárok) töltelékkel. Elmondhatjuk hogy igazi team-munkában készült, mivel most anyukám itt volt ő sütötte a piskótákat a tekercsekhez, én csináltam a fekete erdő tortát, Zsolti pedig a statikai felelős volt (hurkapálcákkal rögzítettük a tornyokat)

 

A tésztát előző nap sütöttük, betöltöttük a krémekkel és a nagy nap reggelén került rá a szokásos pillecukor bevonat. Nem mertem előre elkészíteni mert féltem, hogy megolvad, de aztán még pár napot elvolt a hűtőben és most már tudom, hogy nyugodtan lehet előre is készíteni, semmi baja nem lesz. Mondjuk a mérete akkora lett hogy egy lakodalomra is elég lett volna... A hűtőbe csak szétszedve fért be.  A sárkány szerepében jobb híján egy műanyag dino statisztált, de aztán a gyertyák miatt le kellett venni így csak a rendezői változatban szerepelt. Azért így is nagy sikerünk volt.

Mivel mostanában totál meg vannak kergülve egy pillanatra sem voltak képesek normálisan megállni, így ennél jobb képem nincs a 7 éveseimről:

Boldog szülinapot csajok!

Szerző: bodnarcsalad  2011.11.20. 02:08 4 komment

Címkék: csajok gastro

A bejegyzés trackback címe:

https://bodnarcsalad.blog.hu/api/trackback/id/tr453397304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

málnabálna 2011.11.20. 19:22:04

Sok-sok boldog szülinapot a Lányoknak!

Gyönyörűek minden fotón! :) A torta pedig csodaszép lett, grat Nektek!

Üdv,
Hajni

vcsillu · http://csillakonyha.blogspot.com/ 2011.11.20. 21:30:11

Boldog Szülinapot a kis Hercegnőknek!! :)

Gyönyörű lett a torta, főleg a "díszkivilágítással"! :)))

Csilla

Bannamari 2011.11.22. 11:34:38

Csodaszép 7 éveseknek csodaszép torta jár! Boldog születésnapot Lányok!
Olyan nagyok, egyszer csak azt veszitek észre, titokban kísérik haza a fiúk :)

bodnarcsalad 2011.11.27. 13:50:43

Koszonom mindenkinek a koszontest es a dicseretet :)
(Tegnap ertunk haza Strassburgbol es ezert nem tudtam elobb reagalni. Ma meg mar dolgozom, ezert nincs ekezetem.)
süti beállítások módosítása